Apr 10. 2018Monika Vavříková

Zlaté partnerství ServiceNow® znamená kvalitně odvedenou práci a spokojenost zákazníků

Požadavky vůči partnerům ServiceNow® jsou na úrovni Gold velmi vysoké. Zlatí partneři, na rozdíl od stříbrných, musí dokončit dvakrát tolik implementací. Minimální počet certifikovaných technických odborníků je také výrazně vyšší. A co je však nejdůležitější, Zlatí partneři musí dosáhnout nejvyššího stupně hodnocení spokojenosti zákazníků, tzv. Customer Satisfaction – CSAT.

Norbert Nagy, jeden ze dvou majitelů společnosti GuideVision, která je od konce roku 2016 Zlatým Partnerem ServiceNow®, říká: „Na základě zpětných vazeb od zákazníků je CSAT ohodnocení klíčovým rozdílem mezi jednotlivými partnery ServiceNow®.“ A dále doplňuje: „Tato hodnocení jsou velmi objektivním měřítkem spokojenosti s partnerem, který se na projektu podílel. Zákazníci, kteří si na začátku realizace projektu vybírají mezi jednotlivými partnery, mají tak jasnou představu o tom, co a na jaké úrovní mohou od partnera ServiceNow® očekávat.“

Kvalita všech úseků práce byla vždy důležitou předností společnosti GuideVision, takže není žádným překvapením, že GuideVision Česká republika udržuje celosvětově nejvyšší skóre CSAT a aktuální hodnota 9,6 je vynikajícím výsledkem a potvrzení dobře odvedené práce zkušeného týmu konzultantů.

GuideVision, s.r.o. působí na trhu jako přední distributor služeb v oblasti Service Managementu. Díky několika pobočkám po celé Evropě svým zákazníkům poskytuje konzultace, implementace, školení, support a service development.

Jakým způsobem se tedy CSAT měří a vyhodnocuje?
CSAT je průběžně měřená spokojenost zákazníků, realizovaná společností ServiceNow® prostřednictvím průzkumů zasílaných klíčovým zástupcům zákazníků. Respondenti průzkumu jsou vyzváni, aby ohodnotili práci partnerů, jejich výkonnost a postoj, v měřítku na stupnici od 1 do 10, přičemž 10 je nejpozitivnější. Souhrn navrácených výsledků představuje celkové CSAT hodnocení partnerů.

Post a Comment

Your email address will not be published.

  • This field is required
  • This field is required
  • This field is required